الماس سایت

تبلیغات اینترنتی الماس سایت اصفهان

الماس سایت

تبلیغات اینترنتی الماس سایت اصفهان

  • ۰
  • ۰
فرش ها  و مبل ها همراه همیشگی خانه های ایرانی هستند و در زندگی پر مشغله و فعال امروزی در معرض حرکات مداوم پا و گاها کفش ها بوده  و لکه های اجتناب ناپذیر آب و مواد غذایی را متحمل می شوند.
لکه شدن مبل و فرش ها با داشتن فرزندان کوچک و حیوانات خانگی امری اجتناب ناپذیر است و فرش ها به طور مداوم نیاز به نظافت دارند تا زیبایی و جلوه ی خود را از دست ندهند.
هیچ کس یک فرش پر از لکه و کثیف را دوست ندارد و همه ی افراد بعد از ایجاد لکه های کوچک و بزرگ روی فرش سعی بر حذف آن می کنند ولی تمام لکه ها به آسانی پاک نمی شوند و یا بعد از پاک شدن , ردی از آن ها بر روی فرش باقی می ماند.
فرش ها علاوه بر شستشوی سالانه در کارخانه های قالیشویی ,  نیاز دارند که هر ماه نیز نظافت شوند تا لکه های آن ها عمیق نشده و همیشه حس طرافت و پاکیزگی را به خانه ی شما هدیه دهند
پاک کردن لکه مداد رنگی از روی فرش
یکی از راه کار های نظافت فرش در منزل , تمیز کردن فرش با شامپو فرش است.
شامپو فرش چیست؟
شامپو فرش نوعی ماده ی شوینده مخصوص شست وشوی فرش است که از ترکیبات مختلف تشکیل شده و برای لکه بری فرش و نظافت آن طراحی شده است.
نکته ی مهم در رابطه با شامپو فرش این است که بعد از نظافت کردن با شامپو فرش نیاز به شست و شو با آب یا آبکشی فرش نیست و شما به راحتی پس از تمیز کردن فرش با شامپو فرش و خشک شدن آن می توانید روی آن را جارو برقی بکشید.
شامپو فرش راهی عالی برای تمیزکردن عمیق فرش و موکت می باشد و نکته ی مهم و حائز اهمیت آن سرعت و سهولت تمیز کردن آن می باشد.
اگر شما مهمان های ویژه ای دارید و فرصت بردن  مبل شویی و فرش ها به قالیشویی را ندارید می توانید خودتان در منزل و با کمک شامپو فرش , فرش و یا موکت های خود را تمیز کنید.
چگونه فرش ها را با شامپو فرش تمیز کنیم؟
شامپو فرش ها انواع مختلفی دارند , برخی از شامپو فرش ها حالت اسپری دارند و تنها برای از بین بردن لکه های فرش استفاده می شود و برخی دیگر از مدل های شامپو فرش , برای نظافت کلی فرش طراحی شده اند.
اگر شامپو فرش شما مایع است , مقدار مشخصی از شامپو فرش که البته بستگی به غلظت آن  دارد را با آب ترکیب کنید (معمولا نسبت ترکیب شامپو فرش با آب یک به پنج است یعنی یک پیمانه مایع شامپو فرش را با پنج پیمانه آب ترکیب کنید) و محلول را حسابی مخلوط کنید تا یک لایه ضخیم کف روی شامپو فرش ایجاد شود  , سپس با یک اسفنج و یا برس مخصوص از کف ها برداشته و روی سطح فرش بکشید. توجه داشته باشید که برای تمیزی بهتر , اسفنج و یا برس را به کف ها آغشته کرده و فرش را تمیز کنید تا نتیجه ی بهتری بگیرید.
پس از این که کامل فرش را با شامپو فرش تمیز کردید یکی دو ساعت صبر کنید تا فرش به طور کامل خشک شود  , تا زمان خشک شدن فرش روی آن راه نروید و از راه رفتن بچه ها یا حیوانات خانگی روی فرش جلو گیری کنید .  پس از خشک شدن فرش آن را جاروبرقی بزنید تا پرزها ی فرش به حالت عادی برگردد.
خواهید دید در زمانی کوتاه لکه های مختلف فرش برطرف خواهد شد.
نکاتی که در مورد تمیز کردن فرش با شامپو فرش باید بدانید:
شامپو فرش یک راهکار موقتی برای از بین بردن لکه های فرش می باشد و برای تمیز شدن کامل و بهتر فرش , از قالیشویی یا شرکت های موکت شویی در منزل کمک بگیرید زیرا استفاده مکرر از شامپو فرش موجب آسیب رسیدن به بافت فرش شما شده و در دراز مدت باعث پوسیده شدن فرش یا موکت می شود. بنابراین شامپو فرش به عنوان یک مسکن بوده و فقط در مواقع ضروری و زمانی که برای تمیز کردن آن عجله دارید و یا به قایشویی دسترسی ندارید از آن استفاده کنید.
برای اینکه شامپو فرش روی فرش شما حالت خشکی ایجاد نکند و بهتر تمیز کند فقط از کف روی محلولی که درست کرده اید استفاده کنید و از زدن مستقیم شامپو به فرش و یا ریختن محلول روی فرش خودداری کنید.
برس یا اسفنجی که برای تمیز کردن فرش انتخاب می کنید بهتر است نرم باشد تا به پرزهای فرش آسیب نرساند و باعث خراب شدن فرش شما نگردد.
پیش از زدن شامپو فرش , فرش را با جاروبرقی تمیز کنید و پس از آن نیز روی فرش جاروبرقی بزنید تا پرزهای فرش به حالت طبیعی برگردد و روی فرش خشکی و یا چسبندگی بین پرزها ایجاد نشود
  • ۰۰/۰۳/۱۸
  • mohamad shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی